!!!BENVINGUTS A LA WEB DE LA MILLOR ESCOLA DE FUTBOL SALA DEL MÓN !!!. Podeu veure totes les fotos fent click a l'enllaç corresponent del bloc Ultimes Notícies.Tots els horaris publicats en aquesta pàgina poden estar sotmesos a posibles canvis per part de la federació.

20141016

entrevista a Ube

El proper a la llistar per passar per açi es el meu germa, deportivament parlant, Ube (entrenador dels benjamins)

1-. Actualment a que el dediques?
Bo, actualment treballe en una fusteria i també sóc monitor d’un grup de benjamins en les EEMM de l’Olleria.

2-. Eres l´entrenador que mes experiencia te entrenant als xiquets has dut desde els mes menuts hasta els mes majors. En quina categoria t´agrada mes entrenar?
El que si és cert és que cada grup té les seues coses bones i menys bones, peró personalment hem senc millor portant a grups de xiquets que competeixen de forma federada. Pareix una tonteria, peró els xiquets creixen moltíssim quan passen a jugar de forma federada, i com a monitor és molt més agraït el veurer com els xiquets s´impliquen molt més.

3-. Com esportista de futsal has estat de tercer porter en divisió d´honor, en tercera divisió, campió de la Comunitat Valenciana... Tota eixa experiencia es pot ficar algo en practica en l´escola o es molt diferent la manera de treballar en adults que en menuts?
Jo crec que com en la vida, la experiència es pot gastar en moments i situacions concretes, peró no ha de ser l’única cosa al que hem d’agafar-se. Pense que quan entrenes a adults, si que pots tirar mà un poc més de l’experiència, peró en els més menuts és més complicat. En els més menuts tens que treballar primer uns altres aspectes que en  un principi seran més importants, com puguen ser la psicomotricitat, ocupació en el camp, tàctiques, tècniques, companyerisme, respete…El que està clar és que al haver estat 25 anys practicant aquest esport, moltes de les coses que jo ja he viscut, intente transmitir-les als xiquets i d’aquesta forma si poden anar un poc per davant, millor per a ells.

 4.-Quin valor que ensenyes als xiquets creus que estaria en primer lloc?
Per a mi hi han molts primers: puntualitat, esforç, actitut…peró si tinc que posar algun per damunt jo diria que el respete als compans, rivals, àrbitres i a un mateix. Sense respete per a mi no vas a ningun lloc.

5-. Que destacaries dels benjamins que estas actualment entrenant? que es lo que mes ta sorprés?
Des del primer dia que vaig agafar  l’equip, el que més hem va sorprendrer és que sóm un equip que no dóna mai un partit per perdut. Dóna el mateix anar guanyant que perdent per pocs o molts gols de diferència, el nostre equip mai li perd la cara a ningun partit i això és una cosa que no m’havia passat en ningun equip dels que jo he estat.

6-. Despres d´entrenar a un equip com l´inmevasa i parar durant uns anys. Trobaes a faltar el futsal a nivell base?
Pues si et sóc totalment sincer, el tema de portar equips de xiquets, per jugar a futsal, sempre ha estat una cosa que m’ha agradat molt i sobre tot des de que vaig decidir deixar de jugar, peró he de dir ací que si no hagueres sigut tu (David Grau), el que m’hagueres buscat, possiblement ara no duguera ningun equip.

7-. Actualment t´ajuda Jose Argente als entrenaments. Que aporta ell a l´equip i que funcions te?
Que puc dir de Jose….per a mi és la persona més important de l’equip, tots els problemes li’ls trasmitisc a ell, és una persona, que de forma totalment desinteressada, m’ajuda en tots els entrenos, en l’organització dels mateixos, en els partits s’encarrega de que no se m’oblide res, es fa càrrec de les actes, de les fitxes…jeje, que puc dir…espere que no s’aborrisca mai.

8-. Que esperes aquest any dels benjamins y quin objectiu tas marcat a nivell d´equip i personalment?
Aquest any ja sóm la majoria de segon any i per açò hem d’exigir-nos un poquet més que l’any anterior. Hem de demostrar que el que entrenem al llarg de la setmana ho savem posar en pràctica en els partits. No tinc ningun gran objectiu, hem conformaria en, al menys, competir en els partits fins el final. En que els nanos aprengueren si cap un poquet més cada setmana i, sobre tot, que s’ho passaren molt bé. Personalment l’únic objectiu que tinc és acabar igual com he començat, amb la mateixa alegria i il·lusió amb la que vaig començar. Això voldrà dir que els objectius de l’equip s’han complit.

9-.Recorda una anecdota que siga graciosa i pugues comentar.
Recorde, d’una forma especial, el dia en que el pare d’un dels xiquets que va formar part de la preselecciò a la selecció de la Rivera, hem va comentar que quan li ho van comunicar al seu fill, aquest es va quedar un poc despagat i li va dir a son pare que ell preferia quedar-se ací a jugar amb el seus companys. S’havia pensat que tenia que deixar l’equip per a anar a jugar amb un altre grup!!!. Je je que bons són..


días online
entradas
comentarios